سوالات متداول

کلید کالا چه روزهایی تعطیل می باشد ؟

کلید کالا در سال 1398 فقط در روزهای  هجدهم  و نوزدهم  شهریور تعطیل می باشد

 یک ریموت یا سوئیچ یدک نیاز دارم باید چه کاری انجام دهم؟

برای ساخت سوئیچ یا ریموت یدک وجود خودرو جهت کد دادن الزامی است شما با مراجعه به قسمت  درباره ما وانتخاب شعبه مورد نظر  تلفن نزدیکترین شعبه را از دفتر مرکزی بگیرید جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

فرق بین مراجعه حضوری و ثبت سفارش چیه ؟

درصورتی که سفارش خود را ثبت نمایید درصورت مراجعه حضوری با عدم موجودی کالا یا زمان طولانی جهت ساخت مواجه نخواهید شد  بیشترین مشکل کاربران در هنگام خرید از عدم امنیت خرید اینترنتی می باشد که پس از خرید چه خواهد شد با اطمینان کامل خرید کنید چون کلید کالا دارای 100 شعبه فعال در سراسر ایران و نماد اعتماد دو ستاره ، ثبت فعالیت در انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی ، سایت ساماندهی و درگاه مستقیم پرداخت اینترنتی می باشد و کوچکترین مبلغ پرداختی در پنل کلید کالا ثبت ودر صورت عدم دریافت خدمات مبلغ واریزی  به حساب شما بازگردانده می شود

سوئیچ اتومبیل خود را گم کرده ام وجهت  مراجعه خودرو قادر به حرکت نمی باشد؟

در صورت گم شدن سوئیچ ابتدا باید درب اتومبیل باز شود یک سوئیچ ساخته شود سپس کدیابی ودر نهایت تعریف سوئیچ انجام شود که تمامی این مراحل درمحل انجام می شود ونیازی به مراجعه یا حمل خودرو نمی باشد شما با ارسال پیام به تلگرام سایت و پشتیبانی آنلاین هزینه ساخت سوئیچ که نسبت به هر مکان متفاوت می باشد را بپرسید جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا  کلیک کنید

هزینه ارسال کالا چگونه است؟

هزینه ارسال کلیه محصولات با مشتری می باشد جهت دریافت حضوری محصول هماهنگ نمایید

 اگر مشتری از خرید خود منصرف شود؟

اگر مشتری کالایی خرید کند وسپس پشیمان شود اگر سفارش پردازش نشده باشد یعنی درصف ارسال قرارنگرفته باشد کل مبلغ واریزی قابل استرداد می باشد و بایدهرچه سریع‏تربه واحد پیگیری سفارشات کلید کالا اطلاع داده شود ولی اگر کالا ارسال شود ومشتری قصد بازپس فرستادن آن را داشته باشد پس ازدریافت کالا بدون باز کردن پلمب یا جعبه با واحد فروش تماس گرفته وکالا را با هزینه خود به آدرس شعبه مرکزی ارسال نماید   در این حالت، برگرداندن مبلغ پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش وکسر هزینه بسته بندی با دریافت شماره کارت به حساب مشتری واریز می شود یا اگرکالا به هردلیلی اعم از آدرس اشتباه یا عدم دریافت کالا توسط مشتری باز پس فرستاده شود پس ازکسر هزینه ارسال و بسته بندی الباقی مبلغ واریز خواهد شد ولی اگرمشتری سوئیچ کددار یا ریموت اتومبیل جهت ساخت و تعریف خرید نماید و منصرف شود هزینه کارمزد ( بسته به زمان انصراف ) ازمبلغ واریزی کم شده مابقی به حساب وی واریز می شود  واریز مبلغ از زمان انصراف ممکن است تا دو روز هم طول بکشد

برای اطلاع از موجودی یا قیمت محصولی که در سایت نیست چه باید کرد؟

درخواست خودرا به شماره تلگرام که در قسمت تماس باما قرارداده شده بفرستید تا در اولین فرصت به شما پاسخ داده شود

برای درب ورودی ساختمان نیاز به نصب  آرام بند دارم ولی نمی دانم چه مارکی و چه مدلی نسبت به سنگینی در بگیرم؟

آرام بند های موجود در بازار معمولا دارای شماره بندی می باشند که نسبت به وزن در شماره مخصوص باید نصب شود تا هم بازوبست درمشکل نداشته باشد هم عمر آن کم نشود کیفیت نوع آرام بند راازفروشنده وشماره بندی آن با نصاب می باشد برای اطلاع از نحوه نصب نیز به قسمت آموزش مراجعه کنید

دیگر سوالاتی که بیشتربرای کاربران پیش می آید برای دریافت پاسخ  برروی هر سوال کلیک نمایید

کد خودرو یا کد سوئیچ چیست ؟

آیا برای ساخت سوئیچ یا ریموت یدک برای خودرو نیاز به وجود خودرو هم است؟

پس از خرید چقدر طول می کشد تا با من تماس بگیرند ؟

سوئیچ اتومبیل خود را گم کرده ام چه کار باید بکنم ؟

چه نکاتی  قبل ازخرید بهتر است بدانم

جهت کسب اطلاعات بیشتر  شرایط فروش  را نیز مطالعه نمایید

بالا